bolt



Såg just på en film som heter Bolt. Ni har säkert hört talas om den :) Den var till och med på Kalles jul, så ni kan inte ha missat den !  Den var i alla fall väääldigt guliig ! Jag skulle också vilja ha ett husdjur :( Speciellt en katt, eller hund.. Jag inte inte välja ! Men filmen var jätte söt och den handlade om att Bolt, som är en hund spelar en hund som heter Bolt i en typ film. Men den riktiga Bolt tror att det är verklighet, så när han springer bort så tror han att han har superkrafter och sånt :P Sen träffar han massor på vägen och sänt. Det är en se värd film tycker jag ! ;)

Men nu måste jag sova, ska ju upp tidigt imorgon -.- God natt <3

haha, jag skulle nog ha valt en katt trots allt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0