fredag den 20:e mars

Nu är det fredag, äntligen ! :D Och för mig så blir det en ensam-sitta-hemma-kväll-och-titta-på-flim-fredag. Skönt !



Idag så kom jag och gjorde mackor (alltså till (Hurry Curry). Sen ja kom massa gäster. Det var inte så många idag, bara 123. Igår och alla andra dagar har det varit över 200 ! Och jag fick träffa Cecilias pojkvän som btw är med i Robinsson. Det är han med röd tuppkam och är skåning. Men sen slutade jag och då gick jag raka vägen till Rosanna. Då skulle jag få pengar av henne. För det är hon skyldig mig. Men hon kunde inte ge för hon skulle till Österby. Men sen så blev det ändrade planer så hon skulle inte dit och då köpte hon ett par fina legging-jeans. Det var vid 5. Sen gick vi till bussen och då hade vi jättekul ! Skrattade över hela bussen :D När vi kom hem till Åkersberga station så gick vi till Ica, där jag köpte lite godis och vindruvor och hon två chipspåsar. Sen sprang jag till Friskis och svettis för att jag var så kissnödig att jag höll på att spricka ! Men som tur av så hann jag, annars skulle det ju vara lite pinsamt ^^

Och nu sitter jag här med en nötkräm i munnen :) Men like ! Men vad ska alla göra ikväll? Själv så ska jag mumsa på vindruvor och se på mIn the mix och Clue less. Den andra filmen blev tipsad av Ceciila ;) Och troligen så kommer jag att titta lite på One tree hill :) Får se..

Men nu ska jag gå in på bilddagboken. Känns som att jatg inte har varit inne på år ! Pusshejs <3

P.S idag så hade jag världens konstigaste frisyr ! Det var typ en knut som jag hade uppsatt med massa nålar och den åkte ut när vi åkte buss, så jag hade luva på mig inne på Ica xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0