hemma igen

Kom precis ut ifrån duschen! Jag och mormor kom till stationen vid... 8 kanske. När jag kom hem så åt jag lite och städa fort ur allt ur min väska, så att den inte skulle stå kvar där hela veckan som den gjorde förut x)

Imorse så väckte jag Sofia vid 10. Vi åt frukost och sen så åkte vi till ica maxi för hon skulle köpa present till hennes moder :) Efter så pkte vi till Monica (hennes mamma dårå) och lämnade hennes present och då hämtade hon skolkatalogen från hennes skola och från gymnastiet. Och då kollade vi i dom och hittade massa snygga personer ;D Sen skjutasde Lasse oss till Kupolen och där så gjorde vi inte så mycket så vi gick typ direkt hem. På vägen hem så stannade vi i en lekpark och lekte lite :D haha fett skoj ! :D Ska lägga in lite bilder på der ;) Sen kom vi hem, åt pizza och sen skulle vi inprincip åka.. Det könns jätte konstigt för att det känns som att jag har varit hemma hela dagen, fast jag har mer än halva varit hos Fia... Skumt.



Imorgon så är det skola (suuuuuck) och det ska bli mycket mindre kul! Men då ska jag få träffa alla kompisar och Emma som har skaffat tandställning, roligt att se :) Och efter så ska jag till Emma fär vi ska öva till uppvärmningen, eller så ska vi till mig jag vet inte riktigt x)

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0