löööördag

Hejsan !
Igår hade jag det mysigt ! :) Kollade på In the mix och Clueless. De var väl bra... Sen kollade jag på One tree hill till kvart över 3. Hahahaah ! Det är bra och jag kommer säkert vilja se säsong 2 (a) Känner mig som Ella och Moa som älskar One tree hill. Men jag bara älskar Chad Michael Murray. Han är så snygg !! Vill bara ha han :(

Så idag så vaknade jag först kvart över 20 och sen somnade jag om till 12 prick. Sen har jag kollat på One tree hill heeela morgonen och så för att komma ut i det underbara vädret så cyklade jag ner till centrum och pantade lite flaskor. Fick 23 kr. Kanske inte så mycket men men x) Och ikväll så vet jag inte vad som händer för att Rosanna svarar inte !!! För hon skulle kanske sova hos mig, men ja, vi får se... Och såklart så ska jag se Robinsson. Ska någon mer göra det? :) 

Nu så ska jag storstäda mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag ! Sen sak jag ta det lugnt och bara läsa min braiga bok :D Ni får ha en trevlig lördagskväll allesammans, puuuussen <3

Kommentarer
Postat av: EllaBella

JAA ! ÄLSKA ONE TREE HILL OCH CHAD MICHEAL MURRAY ! :D

2009-03-21 @ 17:19:23
Postat av: lovisalovisa

ellabella: hah ja! in my heart (y)

2009-03-21 @ 22:50:46
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0