mysig lördagskväll med tjejorna

God kväll alla :)

Igår så hade jag och Rosanna jätte mysigt i stan :) Rosanna prövade mer kläder än mig, även om det var jag som hade pengar xD haha nu är pengar helt slut, men jag ska få pengar av mamma och lite sånt :P I alla fall så köpte jag ett par Jeansleggings från Ginatricot.  Foundation och deodorant från Kicks och en själ från H&M Jag är nöjd, fast jag hade velat köpa mer skaer, men jag hade ju inget kvar :( Allt ska vara så dyrt. Leggingsarna kostade liksom 299 kr !
  "jeansen" från gina 299 kr
 sjalen från H&M 69.5 kr
 sakerna från Kicks 180 kr tillsammans

Direkt när vi hade kommit fram så gick vi till Mcdonken för där satt Linneorna och chillade :) Vi åt där också. Sen så gick vi till 500 sorter och köpte godia för typ 77 kr (a) haha ! Iaf så gick vi till Rosanna. Jag tog en dusch och sen kom Fanny, Moa, Ella och My ;) Först satt vi och kollade på tv, men det blev tråkigt, så då satte vi oss på golvet och körde sanning och konka. Fast konka bytte vi till typ livboj eller nått sånt vare x) Men ja, man fick veta lite nytt om var och en ;P Och efter ett tag så kom det in en man som var Jannes kompis. Och han var typ jätte full och ba pratade på och massa, skit läskig ! :O Men jag blev iaf trött och la mig i sängen och där somnade jag i typ 5 min xD Och sen låg vi i sängen och snackade massa.

Vid 2 så gick vi och tog något att ätä. Och My åt nudlar med curry :) Och vi andra typ mackor. Sen la vi oss och vi typ somnade med kläder på oss. Fanny och jag somnade i det vi hade på oss x) Och vi hade lagt oss hel tokigt ! Ba helt huller om buller :D Jätte mysigt ! :DD Och vi ringde Emma och hon hade jätte kul som bartender tydligen ! Och hade träffat nårga killar och massa :D Kuul ! :)

Vi vaknade 12.15 idag och det var av att min mamma ringde -.- Men vi gick upp åt frukost, jag var inte ett dugg hungrig ! Och sen så kollade vi på Sex and the City :) Även fast jag inte gillar så mycket :P Vid halv 3 så gick jag och Ella hem till oss. Och när jag kom hem så pratade jag lite med mamma, som har färgat håret brunt och passar henne bra och sen så fick jag skynda mig till gymmet där jag skulle träffa Moa :) Vi tränade i typ en timme och en halv. Sen så åkte jag hem, kollade lite på tv och sen kom mormor och hämtade mig för att hon skulle skjutsa mig till gymnastiken ^^ höhö mycket träning det blev idag ! ;) Det gick väl somvanligt på gymnastiken.. Ingen skillnad :P Sen kom vi hem, åt middag och nu sitter jag här. Eller jag har duschat ^^

Gud vad jag är sugen på glass ! :( Vi ha glass i stora lass ! Med massor av chokladsås :D Men jag får inte för att det är onyttigt, för mamma :'(

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0