om dagen

Ja, i mitt förra inlägg så skrev jag inte så mycket om dagen :P
Men idag så hade jag sovmorgon så jag är ganska pigg, och det känns skönt för då kan jag gå ner till gymmet (a) Den första lektionen skulle ha varit engelska, men Mia skulle visa en film om växthuseffekten för oss. Och den fick man verkligen en tankeställare ifrån ! Det var om att djur utrotades och att det kommer att bli ny istid och att typ Florida och New york kommer att svämma över och massa ! Jag vill verkligen göra något för att det inte ska hända, att allt ska bli bättre ! Det kommer ju ta en väldans tid eftersom att det mesta redan är förstört, men man kan ju göra så att det inte blir mer skador än vad det är ! Aja.. Sen hade vi spanska där vi inte gjorde nått särskillt. Sen lunch. Och efter lunchen så hade vi läxförhör och det var nära att vi inte fick komma in för att vi var försenade :P Sista lektionen var träslöjd och där har jag börjat med en sån man har på bordet för att ställa varma kastruller och sånt på (kommer inte på ordet för just nu så har jag hjärnsläpp xd). Den ska vara gjord i trä, inte så konstigt, men den ska ha form som en fladdermus :) Det var Jennifers ide för hon skulle göra en sån, men sen så kom hon på att hon och Ågren skulle göra nån låda... Så då tog jag hennes ide :) höhö.
Ja.. sen vet ni resten :P

Usch så jag är hungrig. Ska nog ta något att äta, även fast det är så sent... Imorgon ska vi ha tjejmiddag hos Fanny :) Mysigt ju ! Vi får se om jag sover över.. Jag har inte riktigt bestämt mig än, eftersom att det kommer att vara massa med tjejer ;) Grymt kul det kommer att bli :D Men jag har några problem... Jag vet inte vad jag ska ha på mig eller vilken frisyr.. Jaja, orkar inte bry mig om det jsut nu.. Orkar inget rättare sagt. Jag hittar säkert något bra ! :)

Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0