the boy in the striped pyjamas



God morgon !
Igår så såg jag en skit bra film som heter The boy in the striped pyjamas. Den var skit bra och hemsk ! :O Efter filmen så får man typ värsta tankarna och jag blev lite deppig också ! Hatar dom där männsikorna. Ni förstår att filmen utspelar sig på den tiden så andra världskriget var. Och då förstår ni nog. Men jag tänker inte säga någonting för att ni måste se den ! De bara dödar de oskyldiga bara för att de är annorlunda :S Jävla monster ! Men filmen slutade konstigt. Man ville liksom veta mer... Och det gillade jag inte ! 

Men andra världskriget är spännande och jag vill veta mer, jag vill liksom veta allt :( Men det går ju inte.. Men jag tycker att allt blandra ihop sig och att Hitler inte är med någonstans, som om han inte var med i detta.. Så ska jag inte vänta tills vi läser om det sen :P

Men måste jag skynda mig till lektionen -.- Cya <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0