tråkar

jahapp vad ska man göra nu i två timmar? Jag ska inte träna ikväll för det är jag alldeles för trött för. Jag har ingen bok jag kan läsa... Och det är tråkigt framför datorn -.- Uschipsusch. Jag får väl tänka tillbaka på den gammla god tiden och skratt lite. Hahah det har hänt flera gånger att jag har tänk på något roligt och jag har börjat skratta när jag typ sitter själv xD De som såg mig trodde säkert att jag var skit konstig och ´jag kommer ihåg att Linnea och Magda såg mig och kom fram och undrade vad jag skrattade åt och tyckte säkert att jag var helt weird x) hahahah jaa :'D
Det är så jag roar mig genom dagarna..

Shit ! Det är imorgon jag ska klippa mig ;O Shiet asså vad när det är. Och jag ska klippa typ en decimeter kortare och så ska jag klippa upp det som satan !  Jag gillar att klippa upp men inte klippa av :/

Jag kom på vad jag måste göra ! JAG SKA PLUGGA ! Smart ;)



Pusstja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0