trettionde mars

Måndag igen... Och det var inte kul att komma tillbaka till skolan igen ! Har redan ett prov, imorgon och sen på onsdag så ska vi redovisa en text om vår prao och vad man fick göra där. Helt själv! Kommer dööööö.
Det enda som var kul idag var att få träffa alla fina vänner som jag inte har träffat på evigheter ! De enda som saknas är Moa och Jennifer.. Men Jennifer kommer på onsdag och Moa kommer jag inte se förens v. 16 för att hon kommer hem v. 15 och då är jag i Schweiz och åker skidor :) Och på torsdag så har vi slöjd och det vill jag gärna ha, men det kommer vi inte ha pågrund av brand information som vi ska sitta och lyssna på i 2 timmar!!!!!! Arg jag blir asså !!
Idag efter skolan så följde Rosanna, My, och Ella med mig hem. Först så satt vi vid datorn och My skulle visa massa bilder. Sen så ville Rosanna äta och medans vi åt så kom My på en lek vi kunde leka och det var att hon skulle hitta på något som vi skulle göra och om man gjorde det utan att skratta och så bra som möjligt så fick man ett poäng. Det var kul :) Men sen ville Rosanna också vara domare och när hon väl var kvar så skulle hon hem x) Och för en stund sen så gick My.. Så jag ska nog plugga lite tråkig so och sen vet jag inte riktigt... Planerar i alla fall att jag ska lägga mig tidigt ikväll ;)



Looooove, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0