trött lördags kväll

Just nu så sitter jag vid Miccis dator. Orkar inte med min.. Den måste ladda och hålla på -.- Kom hem från Inger och Björn typ nyss. Jag, mamma och pappa var där och åt middag. Då släckte vi alla lampor också och tittade på Robinsson :) Annars så har min dag varit lite seg.. Jag vaknade vid 11, åt frukost. Gick till sängen igen för att läsa och sen duschade jag. Sen tog jag tåget in till Täby för att där var mamma och pappa. Jag mötte dom och vi åkte till Inger och Björn. Påvägen dit så lyssnade vi på radio och det var Anders och Måns som radiopratade. De är faktiskt ganska roliga :) De diskuterade om majonäs. Eller egentligen var det att svenska är mesigt och engelksa är coolare... Typ. Vuxna människor är faktiskt inte så mogna.. De är mogna på ett sätt men omogna på ett annat. De börjar fnissa om de hör ett könsord eller något om sex, precis som när man är mindre och typ tonåring. De kan vara töntiga ibland och de har fel. Inte alltid, men de har inte alltid rätt. Nu kanske jag syfta på mina föräldrar... Hahaha jag vet inte ! xD För min mamma är väldigt töntig ! Men ja, alla har ju olika åsikter om allt, men så där tycker jag.

Just nu är jag så otroligt trött så jag ska nog gå och läsa min bok. Och borsta tänderna och lägga mig i min varma säng :)))))) Skönt ! Men det känns så tidigt... Men det är ju skola på måndag så det är lika bra att förbereda sig med att lägga sig tidigt och vakna tidigt :) God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0