28 maj

Snart är det Juni. Då är det bara tolv dagar kvar tills vi slutar Bergaskolan föralltid ! Idag hade vi våran allra sista träslöjds lektion i Berga :( Så vi firade med glass. Eller ja kanske inte firade men aa.... Och idag är det precis en vecka kvar TILLs JAG DRAR TILL LONDON :D Det är jag, Miccis, Mamma och Mormor som ska dit och jag längtar så för vi kommer ha det så himla kul ! :D

Idag har det inte hänt så mycket.. Ine så mycket igår heller... Igår var jag med Linnéa efter skolan. Efter hon gått hem så åt jag lite sen drog jag och tränade. Vill ju se hyffsad ut på Lördag då jag ska ha lite party ;) Ska kanske ner idag också om jag orkar.. Idag var jag och hämtade Jacob och Emma. Fick en 100-lapp från mormor även om jag bara skulle fått 75 :D Det kanske blir att resa med Rosanna i sommar :D På vägen hem idag så slumrade jag till lite i bilen. Är så himla trött ! Vet inte varför... Sov ju bra i natt. Har inga bilder eller annat kul så nu säger jag HEJ DÅ ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0