Borlänge in my heart

Snart kan jag Borlänge utan till asså :D
Har inte skrivit sedan jag kom hit men det har hänt en del. Igår så var vi ute och var på Donken och så hände massa saker. Vid jag vet inte när så fick vi skjuts hem av Anton på Steffs moppe. Åh gud vad jag längtar tills jag får en ! :(  Kommer åka runt i dagarna.
Och idag har vi inte gjort så mycket. Har varit i Vassbo och sen så träffade vi Inez, som är senil. Hahahah gud vad vi skrattade (jag vet att det inte är någonting att skratta åt) när hon upprepade alla sakerna hela tiden. Speciellt att jag och Fia är så lika. Sen ba:
Inez: Nu går ni i?
Lasse: Åttan.
Inez: Och ni börjar sjuan?
hahah. Sen frågade hon hela tiden om mormor var mormor...
Vid halv sju så kom vi hem och David kom också, Sofias pojk. Han är schysst :) Och nu tittar vi på Pirates of the Caribbean 3 och äter glass :) Mums.



Ha en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0