bra, bättre, bäst

Hey peoples !
Idag så började dagen inte så värst bra som ni kanske vet. Den har inte varit så speciell, en ganska tråkig skolan dag med tråkiga lektioner... Efter skolan så gick jag hem och pluggade lite matte. Har prov på fredag asså. Och nästa veckan så har jag tre prov var av ett är frivilligt för att jag fick så dåligt på So provet. Usch och fy !
Idag så gjorde jag också middagen som blev lasange som vi hade för typ tusen år sen i hemkunskapsläxa. Hoppas att den väger över jag jag ligger mellan VG och MVG. Precis på gränsen och det är så himla irriterande!
Efter maten så gick jag med mamma och spreng 5 km spåret och det var väldigt jobbit ! Dessutom så fick jag håll. Men skönt :) Ska kanske ta en springtur imorgon också, vi får se. Måste ju göra matte och spanska !
Idag så lämnade mamma också in min mobil, men det kostade typ tusen kr om dom skulle laga den ! haha jag tappade den typ varje dag i skolan så skärmen sprack på insidan... Men den 27 maj så ska jag få en ny :)

Dagens outfit:

- jeansleggings, ginatricot 299.-
- t-shirt, bikbok typ 99.- (hundra år sen jag köpte den)
- linne, bikbok 99.-
- skärp, MQ 149.-


Imorgon så ska jag med Rosanna hem. Ska se på när hon packar inför helgen eftersom att hon och My ska på kryssning. Själv så har jag inga planer inför helgen och det känns inge vidare bra...

Men nu ska jag lägga mig, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0