freedag

Yäi för fredagar ! Då händer det mesta som är kul. Ikväll så ska jag, Linnea å , Rosanna, My och kanske Ella och Jennifer tälta ! :) Eller ja.. My kanske inte får för hon är så förkyld.. Men jag hoppas för det var så länge sen ! Linnea å ska också äta hos mig.

Idag så hände inte så mycket. Ganska slött...  Spanskan kändes som världens längsta lektion och på No:n så pratade vi om menscykeln och befrukting och fick se på ett 3 och 5 månaders foster ! De var uppstoppade eller nu vad man ska säga :P Jag tyckte att det var jätte synd om barnen men samtidigt så var det ganska coolt. Vissa tyckte att det var jätte äckligt och kunde inte röra på glasburkarna de låg i. Eller ja det var ju inte burkar precis men det var som stora rör :P
Innan jag skulle hem så skulle jag hjälpa morfar i hans lägenhet, men han var som vanligt upptagen ! Samtidigt sp tjatar han på mig att jah måste komma och hjälpa han någon gång ! Arg jag blir ! Så ja.. Jag fick gå hem och då läste jag lite rakade benen och snart så kommer Linnea :)


Den första bilden är på 3 månaders fostret och den var lite genomsknlig och läskig.
5 månaders fostret såg mer ut som en bebis :)



Eftersom att det var så pass fin väder idag så gick vi ut och solade mellan varje lektion. Men det var inte så skönt för att det blåste kallt också... Sen en söt bild på Linnea Ågren :)

Tack för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0