friidrottsdag

Hejhej. Imorgon är det friidrottsdag och det suger ! Jag kommer komma sist på allt säkert. Okej, jag vet att man inte ska tänka så men det är bara för tråkigt och usch vad jag hatar det ! Och enligt mitt horoskåp så är det min lyckodag imorgon (jag är jungfru) så vi får väl hoppas på det bästa. Däremot idag så var det motsatsen till lyckodag. Först så regnade det på morgonen och det är ju aldrig kul. Eller jo men jaja. Sen så skämde jag ut mig lite då och då under lektionerna. Sen så glömde jag alla mina böcker och vi har prov på torsdag !!! Sen när jag ska åka ner till centrum så kommer jag på att jag har glömt mina älskade leopardörhängen i omklädningsrummet på friskis :'( Och jag är så ledsen för jag tror att de inte finns att köpa längre... Eller inte vad jag har sett !! :( ÅÅÅH vad arg jag är. Ba hängde dom på kroken som om jag inte visste att jag skulle glömma dom ?!?!?!? Och jag åkte in och kollade två gånger när jag var och handlade matsäck till imorgon. SKIT !

Men nu ska jag vara med dom andra "tanterna" på mammas inredningsparty och fika :) Det är faktist ganska moderna saker med :P Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0