lång dag !

Dagen har varit väldigt lång och tråkig. Provet vi hade idag gick oväntat bra och jag kunde det mesta. Sen så gjorde vi god tacopaj på hemkunskapen. Efter skolan så ringde jag morgar och han sa att det inte var någon idé att jag följde med och då blev jag arg på ahn för han kan aldrig bestämma sig ! Men det slutade med att jag gick till han. Efter vi hämtat barnen så åkte vi till en sporthall och åt glass och annat... Jacob hade också någon kompis där som han lekte med. Sen kom vi hem, åt pannkakor och sen så hjälpte jag Emma att bestämma kläder inför imorgon. Hon valde en klänning som jag hade när jag var lite och det var min älsklingsklänning som var en jeansklänning med blommor på ! Jag saknar den :(
Jag läste också en godnatt saga åt dom också. Morfar var så jobbig att han skulle åka genom stan innan han åkte hem. Så jag kom hem ungefär kvart över 9. Men jag fick ialla fall 100 kr av han så ja, lite värt var det :)


gammal bild från någon julafton :)

Imorgon så sak jag åka med mormor och då kommer jag hem runt 6 och det är mycket skönare ! Efter så ska jag gymma med Rosanna och det kommer bli sjukt skönt för jag har inte tränat på hela veckan typ ! :O

Men nu är jag helt slut och ska gå och lägga mig,ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0