långhelg

Goddag folks. Idag så var det en bra dag. Fast en lång en... Och halft stressig. Efter skolan så gick jag och tittade på när Rosanna fixade sina naglar. Och sen så skulle vi gymmat, men det passet var inställt så vi gick till centrum och köpte lite mellis, och det var två munkar var och en ballerina kaka. Hhaha det var fyra för 30 (munkarna) så vi åt först en var och sen fick man gå runt med dom i en påse och gissa om man kände sig tjock xD
Sen gick Rosanna också och solade, och jag följde med. Och sen gymmade vi. Det var skönt och när jag kom hem så var jag inte ett dugg hungrig, men jag åt ändå. För det är inte bra att äta sent så jag passade på så att jag inte blev hunrig :)

För några dagar sen så hade jag frågat Sofia om jag kunde komma upp till henne eftersom det var långhelg och allt. Men hon skulle göra massa annat. Och igår så skickade hon ett sms där hon frågade om jag ville komma upp. Det hon skulle göra hade tydligen blivit inställt. Så jag kommer vara hos Sofia tills söndag. Egentligen så skulle jag ha gått i stan och köpt jeansshortsen och lite annat smått och gott, men det får jag köpa på måndag. Hoppas att de är kvar då, annars blir jag ledsen :( Vad ska ni själva göra på långhelgen?

Ikväll så ska jag endast sitta framför tv.n/datorn. Jag ska se på Greys och på Charlies änglar 2 och sen om jag orkar ska jag spela lite The sims :)

Ha en trevlig kväll, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0