mjölkö

Hejsan !
Ska bara skriva lite snabbt vad jag gjorde på valborg :)
Först åkte jag, Moa, Magda, Linnea och Linnéa till Österskärskolan där vi också mötte Ella, Fredrik, Jossan och några andra :) Det var väldigt mysigt och trevligt ! Vid typ 22.00-22.30 så gick vi till Linneas trampolinkompis Guran. Han satt ute vid sitt hus med en brasa, gitarr och tre kompisar. Det lät mysigt så vi gick dit. Vi grillade marshmellos (stavning?!) och hade det trevligt. Rosanna ringde mig också lite då och då :P
Vid tolv så kom min mamma och hämtade mig men innan så gick jag fel och gick mot Österskärsstation och jag skulle till Tuna. Så när jag skulle gå tillbaka så mötte jag på Jessica och lite av hennes kompisar och de var ju inte helt nyktra kan jag påstå x) Men de var trevliga och hälsade på mig.
När jag kom hem så gick jag och la mig direkt och jag väcktes av mamma som kom in i mitt rum och började rota -.- Men jag är ialla fall nöjd med min valborg. Riktigt kul hade jag !
Bilder har jag inte nu för vi tog med Magdas kamera men jag lägger in dom sen när jag kommert hem.

Snart så kommer mami och papi och hämtar mig och Miccis för vi ska ut till Mjölkö så jag kommer inte kunna skriva. Men ni får ha en bra helg utan mig ! Pusspuss <3


väldigt gammal bild på mig och Miccis hos Astrid, morfars extjej

P.S På lördag så ska jag och Jennifer gå och kolla på Sandor/Ida igen och det kommer att bli väldigt trevligt ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0