överaskning

Hejsan alla !
Igår så tältade vi och det var jätte mysigt ! Men jag måste berätta allt från början.
Först så gick jag och Linnea till centrum och mötte Rosanna och My plus att vi köpte godis. Sen gick vi hem och satte upp tältet direkt. Det gick ganska bra :) Sen så gick vi ner och skulle hämta madrasser och lite sånt och då lämnade vi lite saker där i tältet, bland annat godiset. Sen när vi gick upp igen så gick det inte så bra för vi hittade inte pumpen så vi tog en stor madrass och när vi kom upp så märket vi att vårat godis hade försvunnit helt spårlöst och gissa om vi blev frustrerade ! Och det var inte för att det var godis utan att det var borta och vi inte kunde hitta det.
Medans allt det här så snackade vi med några och de skulle komma till oss. Rosanna gick och mötte dom men de kom aldrig till tältet för att det skulle inte stanna så länge och vi orkade inte gå ner. Så när vi satt där i tältet och lyssnade på musik ur våran miniradio då hörde vi att det kom någon utanför och dom började hålla på mot tältet och sa: Vem tältar här mitt i ingenstan?. haha så vi gick ut och dom ba: Var det erat godis som kostade 38.50? Vi ba va? haha så tydligen hade de varit och tagit vårat godis medans vi var nere och hämtade madrasser. Jag vet inte vad de hade gjort med det men jag fick ialla fall tillbaka typ hälften av pengarna :P
Men de ville komma in och vi lät dom. De var faktist roliga ! By the way så hette de Felix, Fredrik, Fredric och Christofer (vet inte hur det stavas). Lite senare så kom också en kille som hette Oskar och han var våran Dj. haha han liksom höll på med miniradion och bytte kanal så det var olika musik typ hela tiden och det var roligt ! haha han var bäst och höll igång ända tills han och en av Fredrik/c gick hem och det var runt 4. Då somnade vi och jag vaknade halv sju av att det var iskallt, för 1) jag hade inget täcke för att alla andra hade tagit allt och 2) det ösregnade ner och det läckte in från alla håll och kanter. Så jag ställde mig upp och gick ut och frös ihjäl. Sen sa jag till de andra att de skulle vakna så vi skulle gå ner till mig istället. De lyssnade till en början men tillslut så gick vi ner till mig. Och vi kollade lite på The beach, tills Emma och Jacob kom och alla andra vaknade.

Som ni kanske förstår så har jag tillbringat min dag med dessa små rackarna. (Emma och Jacob.) Först var vi och kollade på Miccis gymnastikuppvisning som var ganska segt. Sen åt vi lite lunch på donken. När jag kom hem så gick jag och Emma ner till centrum för jag skulle köpa en present till Moa som fyller 15 år imorgon :D GRATTIS <3

Men nu är det så att vi tog jättefina bilder, men jag kan inte hitta min kamera... Så så fort jag har hittat den så ska jag lägga in bilderna ;) Nu ska jag ta en dusch för att fräscha upp mig, pussssss och ha trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0