promenadskväll

HEjSAN. Kom nästan precis nyss hem från att ha varit ute med Magdalena, Linnea och Linnéa. Vi har varit ute och gått från typ 9 till, aa nu :P Så mina händer är lite sega för de håller på att tina upp ;)

Dagen började hyffsat bra. Det var först idrott och då hade vi orientering, och jag tittade fel från första början så inte undra på att jag tappade bort mig minst tusen gånger ! Men det tog typ 30 minuter för mig, och VG gränsen var 15 så jag kommer typ få IG i orientering, även fast det inte finns något betyg som heter så men ja.. Ni fattar :)
Efter så gick jag, Ella och Jennifer hem. Jag duschade och gick över till Ella som var lite segis så om vi hade gått till skolan så hade vi varit 30 minuter försenade och det kändes ganska bortkastat så vi stannade hemma. Och vi hade teknik som vi sen fick veta var NO. Sen hade vi inget språk heller så vi åt hemma hos mig. Men tydligen så skulle vi ha svenska med franskaläraren... Lät lite weird, men så var det :) Så vi missade 2 lektioner.
Men när vi kom till skolan så hade 9:orna sin teater, de spelade lite olika saker som t.ex. lärarna och det var faktiskt lite. Sen sjöng några och dansade. I slutet så blev det också lite känslosamt för några började gråta på scen :( Men de var jätteduktiga :)  Och efter det så hoppas man att man ska sluta men icke för att vi ska ha étt jätte jobbigt matteprov som gick jätte dåligt !

Nu sitter jag och myser med täcke och morgonrock i soffan, men jag fryser... Och jag ska gå lite in på bilddagboken och sen lite sånt och sen ska jag spela the sims 2 som jag inte har gjort på år och dar ;) Puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0