stackars fågel :(

Kom nyss från duschen. Sitter i morgonrock och dunkar musik :)
Springturen var härlig,fick lite myggor i näsan och i munnen så jag sprang runt med en viftande arm x) 
Den var också händelserik Så här var det att jag såg något röra sig i gräset och jag tänkte att det bara var en fågel, som det var. Men den flög inte iväg så jag tänkte den sitter väl fast så jag hjälpte den. Men den ville inte flyga iväg och jag var lite rädd för den så jag använde en pinne. Lite längre bort så stod en man och han blev väl rädd och trodde att det var en orm eller något för han frågade

Mennen: Är det något i gräset?
Jag: Ja, jag tror att en fågel som sitter fast.
Han kommer fram och försöker se.
Mannen: Jaaa! Oj...
Han går fram och tar upp den.
Mannen: Jag tror att det är en unge, du ser mamman och pappa uppe i träden.
Jag: Ja, kanske. Eller så är den skadad.
Mannen: Ja...
Så kollar han på fötterna och se att det blöder.
Mannen: Ser du, det är inget vi kan göra.
Jag: Nej...


Sen satte han ner den i gräset på andra sidan, för på den andra sidan var massa myror och jag tänkte att dom kanske skulle äta upp den levande och det ville jag inte... Men nu är jag ledsen. Stackars fårgel :(

Kommentarer
Postat av: ÅGREN

GUD VAD HÄMSKT! :(

2009-05-28 @ 17:27:03
URL: http://linneaagren.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG VEEET ! :( ville bara gråta !

2009-05-28 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0