hemos estudiado

GODKVÄLL!
Hoppas att ni har haft en skönt kväll! :)
Har precis kommit hemifrån Fanny där jag och Rosanna (och Fanny såklart) har pluggat spanska, därav rubriken som betyder vi har studerat typ (om jag har gjort rätt).
Innan jag åkte till Fanny så tittade jag på the proposal med TB och Miccis. Den var gullig och det var världens sötaste hund med där! Den ser ut som en lite boll blandat med en isbjörn med spetsig nos! Dog typ varje gång den kom i bild :( Sen "åt" jag en god middag (fil och flingor) och sedan drog jag till Fanny iklädd min röda dunjacka. Första gången jag haft på mig den den här hösten-vintern (jag menar alltså att jag hade den i januari så det var inte första gången jag had epå mig den i år kan man säga). Och den var varm och skööön!

Imorgon har jag sovmorgon, orkar inte gå på mentorstiden, kan ta en planering senare :)
Nu ska jag lägga mig och läsa!
God natt på er!

tyvärr så har jag ingen bild men här kommer ett gott skratt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0