middag och teater med morfar!

God kväll allesammans!

Kom hem ifrån en lång kväll i stan med morfar. När jag fyllde 15 så fick jag ett kort där det stod att jag och han skulle på teater och äta middag. Jag hade velat se Askungen. Men det ville inte morfar så vi såg någon konstigt pjäs som var ganska deprimerande och man fattade den inte riktigt.
När den var klar (20.30) så strosade vi runt lite. Åkte runt till olika hotell och vi gick till en Skybar. Sen åkte vi till centralstation och jag fick en god bulle. Hahah :D Glad med vart!
Sen ringde han sin tjej eller något så åkte vi hem till henne vid tio kanske...
Där drack vi lite té och pratade, tittade på kort från när de var i Tyskland, lyssnade på tysk julmusik och jag blev jättetrött! Så vid halv tvol så åkte vi hemmåt. Jag sov typ hela tiden, förutom när han stannade på statoil och tänkte om han skulle byta bil, jag sa nej och då åkte vi vidare. Trodde jag... Men nej, han åkte runt i Hägernäs xD Hahahah! Men sen som tur är så åkte vi hem, tillslut. Kom hem för en halvtimme kanske. Och är trött! Men miccis har en gäst här och sitter och kollar film i mitt rum, så jag låter henne :)

Nu ska jag somna framför miccis dator och ha det mysigt! :)
God Natt!


Kommentarer
Postat av: evelina

sv. det var mysigt! :) hur var din kväll? :)

2009-11-28 @ 15:43:09
URL: http://justeve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0