music is my galaxy

Kära läsare!
Kom nyss hemifrån skolan. Gjorde min engelska presentation idag och det kändes riktigt bra! :) Satsar högt i engelska förstår ni ;) Har glosor imorgon också i engelska, men har inte haft tid att plugga in dom... Måste göra det ikväll!

Vad ska alla göra idag då? Själv så ska jag åka och hämta kusinerna på dagis. Jag brukar ju göra det fast med mormor och få pengav henne. Men idag blir det med morfar. Hoppas att jag får lite av han ialla fall (a) Och appropå mormor så äkte hon till Cypren i måndags och kommer hem den 22 december! :( Hon kommer vara brun och fin och slippa den här icke-kylan. Just nu så är det bara jobbigt kallt. Inte sådär mysigt kallt det är på vintern... :( Aja, det kan ju jag inte ändra...

Men nu tänkte jag spela lite Harry Potter i väntan på att morfar ska komma. Hahah!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0