musikcafé & mjölkö

Hej allesammans!



Sorry för att jag inte har skrivit på några dagar.
I torsdags så hade vi och andra klassen musikcafé med musik, lotter, café och massa annat kul! Det var väldigt kul och det kom väldigt många människor och alla spenderade pengar. Vi fick ihop ca 7000 kronor på en kväll! Sjukt bra. Fast a, det kommer vi inte så långt med, men det är ju bara början ;)
Jag kom hem vid 10 så då gick jag och la mig dirket.
På fredagen så åkte jag till Älvsjömässan, eller Stockholmsmässan eller vad det heter med, med mamma. Jag blev lite klokare. De jag kollade på och vilka öppethus jag ska gå på är Plus-, Engelska- och Danderyds gymnasium. Jag ska också kolla på Marinaläroerket.
När vi kom hem från det så åkte vi och handlade sen direkt hem och sedan vidare till Mjölkö där jag har spenderat min helg. Den har varit väldigt fridfull och jag har varit ute mer än vad jag brukar och det var ju bra.

Om jag orkar och inte är för trött så lägger jag in lite bilder från Musikcaféet och Mjölkö :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0