otrusdag

Tjenixen !
Hur har eran kväll varit? Min har varit seeeeg!
Först var det skola. Vi simmade, :D, sedan matte och då hade vi muntligt förhör inför nationella och det gick väl sådär... Hon sa att alla (i min grupp) behövde prata mer och ta mer initiativ (stavning?!). Sen lunch, inte så gott... Och sen film med godis :D. Filmen var ganska seg ibörjan och man kom inte in i den riktigt, men i slutet var den helt okej tycker jag :) Det var Pojkarna från Brasilien.



Efter skolan åkte jag hem (?!). Satte mig och kollade lite på gamla OTH-avsnitt som börjat gå på kanal5. Sedan bar det av till friskis&svettis där jag mötte Moa. Vi gymmade i ungefär en och en halv timme eller något. Jag åkte hem, åt, duschade och kollade Idol. Tove var riktigt bra idag!
Efter Idol började en film på 5an. Hutch och Starsky eller något sånt hette den... Den var med Owen Wilsom och Ben Stiller och den var ganska bra och ganska skojj. Sen blev jag trött och gick ner. Då hade Miccis och två kompisar till henne satt på Törnrosa som jag också kollade på. Den är så himla bra! Och den tecknade är bäst. Nu är allt typ animerat...

Nu tänkte jag checka in lite gymnasium... Eller om jag gör det imorgon.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0