tisdag

Goddagens!
Kom ungefär nyss hem ifrån skolan. Var nere i centrum och gjorde några ärenden också.
Ska snart ner till friskis&svettis och gymma med Rosanna. Kan inte gå på stationen ikväll för jag ska till Atletica, skolan där min syrra går. Ska på öppethus där för Miccis har sagt att de har fått ett mediaprogram så lät kul :)
Fast det känns inte helt okej för hon går ju där och då känns det som att jag går i hennes fotspår, men den skolan verkar vara väldigt bra! För jag vill inte ha en sån stor skolan, jag vill pka utomlands med klassen/skolan och det skulle vara kul att gå i en skola som ligger inne i stan. Eller Kungsholmen. Och det är typ exakta beskrivningen av Atletica!

Igår så hade vi en vanlig dag. Har en ganska jobbig vikarie i No och matte för Mia är på Kanarieörna :( Men på syslöjden har jag börjat med en grythandske som kommer att bli jättesöt, med kossor och allt! :) Och sen sjöng vi luciasånger på kören och det var jättemyyyyysigt! Vill ha sön och kallt :(
Idag har dagen blivit varit ganska tråkig... Hade matteprov också som jag inte pluggat på ett dugg, men tänker göra omprov på B-delen för det var den som var svår...

Nu är jag liiiite snäll och lägger in några bilder från musikcaféet och Mjölkö:

repetition

En söt liten bild på oss

sötbild!
 
Kan inte lägga in mer, måste springa!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0