festis

Go' kväll! :)
Vad har ni för er? Själv så sitter jag här vid datorn, och snart är det mat antar jag...

Igår så var det party hos Emma. Eller det var egentligen hos Alex och Joseph, hennes grannar. Ibörjan så trodde jag att det skulle bli ganska tråkigt och pinsamt, men det blev riktigt kul! :) Jag dansade och träffade nytt folk :)
det blev dock inga bilder...

Idag så åkte jag direkt till Täby. Såg ut som ett troll och kände mig hur äcklig somhelst! Jag köpte ganska mycket och det är jag nöjd över :)



Bild 1: Tröjan från ginatricot 199 kr. Halsband från BikBok 79 kr. Lack leggings BikBok 99 kr.
Bild 2: Partyklänning från Ginatrickot 249 kr.
Bils 3: Blått nagellack från Kicks 25 kr.
Bild 4: Svart BH från H&M 129 kr.

När jag kom hem efter Täby så var Claes och Gunilla här med barnen. Vi fikade lite och pratade. Snart är det mat och sen tänkte jag ta ett skönt bad :) Hade velat gå ner till gymmeet, men jag har varken ork eller tid :) haha!

Men jag hoppas ni haft det bra och har en fortastt trevlig kväll, för er som har det :)
xoxo, Lovisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0