höstlov

Nu är det höstlov :D Tänk vad fort det har gått! Helt otroligt. Vi har gått 10 veckor i skolan. När man hör det så känns det länge, men det är inte så länge. Tänk liksom 10 veckor av hela ditt liv. Inte mycket!

Men idag, Fredag så har det varit en ganska lugn dag. Alla har varit trötta, förutom Rosanna som var på ovanligt bra humör och väldigt hyper! Vi åkte skridskor. Det var kul. Hade lite ont i fötterna bara :)
Eftersom jag är en sån snäll och bra vän så skjutsade jag hem Moa. När jag kom hem så gjorde jag en toast (ni vet när man lägger två mackor på varandra i en sån där varm sak) med en kopp te. Väldigt gott och värmade, fast nu är jag kall igen :(

Ganska ointressant, jag vet. Men just nu så har jag inget intressant att säga.

Vad ska alla göra på lovet? Själv så har jag lite enstaka saker inbokat. I kv'll så ska jag vara hemma, äta lite gott och titta på idol. Sen hade jag tänkt dra till Täby någon dag. På onsdag kommer Lasse och Sofia ner (:DD). Sen nästa helg är det kanske något Halloweenpartaj någonstans :) Hoppas att det blir en hyfsat kul vecka ialla fall :)

Good Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0