jag fryser :(

Det är iskallt här hemma och jag fryser. Det är alltid kallt här hemma. Har sagt det tusen gånger men mamma och pappa tycker att det är varmt... Får väl ta tag i det med egna händer...

Idag klockan 10 så var jag i skolan. Rosanna och Fanny kom också, fast lite senare. Vi hjälpte Mia och Anna-Karin med lite ärenden. Var där i två och en halv timme. Tror att jag hade 9 timmat att ta igen och nu har jag 6 och en halv. Sen har jag läst i typ en halvtimme också så kanske 6 timmar kvar. Jobbigt.

Ikväll så ska jag på bio med My. Vi ska se på Allt för min syster. Hoppas att den inte är allt för sorglig för jag har ingen lust att gråta.. Men ja, om den är så pass sorglig så kommer jag troligen fälla en tår :) Tänkte ta med mig kamerna, så lägger troligen in lite bilder senare :)

Ha en skönt kväll.
puss, Lovisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0