myspys


love the autumn

HEj!
Förlåt för att jag aldrig, känns det som, skriver längre men jag har så mycket annat för mig. Jag lägger mig ganska tidigt på kvällarna, massa med progrem att följa, träning och plugg. Så jag har inte alltid tid. Dessutom så är min dator lite knäpp eftersom att det inte alltid har internet.. Men ni får överleva med att jag bara skriver när jag har tid och internet :)

Idag var det en ganska skön och rolig dag. Efter skolan så följde Rosanna och Ella med mig hem där de var på lite konstigt humör... Hahaha! Ni skulle bara veta :) Vi gjorde lite chokladbollar, och sen blev det ganska seriöst när jag tog fram lite gymnasiesaker från posten. Förut hade jag verkligen ingen aning vad jag ville, men nu har jag ialla fall någon slags idé om vad jag vill. För jag vill verkligen inte gå yrkesförberedande linje, dvs att om man går den så är man redan fär att skaffa sig ett job direkt efter gymnasiet. Man har inte så mycket erfarenhet till andra jobb heller. Och jag vill kunna välja vad jag ska jobba med eftersom att min tanke är att resa typ jorden runt. Bo lite här och där. Ni kanske har något bra tips om en rolig sam linje?

Planerna för helgen ser ut saå här:
- Ikväll ska jag och Ella hyra film och köpa godis
- Imorgon ska jag sova hos Rosanna
- På lördag ska jag och Rosanna till stan
- På söndag träning med Fanny!

Så jag har en ganska fullbokade helg. Det har jag inte haft på århundraden känns det som! Och jag är väldigt glad att jag har det för det är väldigt tråkigt att ha en tomhelg..

Nu gott folk ska jag lyssna på lite musik.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0