no internet.

Hejsan folks!
Har inte haft något internet på ett tag så det har liksom inte gått att skriva...
Just nu sitter jag och äter mellis. Lite red berries och en macka :) Ska se på Gossip gril klockan 4 :)

Igår hade vi so provet som jag hade pluggat på ett tag, men det gick sådär. Hade inte riktigt pluggat på de frågorna som var. Och idag hade vi matteprov, eller de som ville. Och det gick hyffsat. Förutom de två sista frågorna...

Förra helgen var det ju senat jag skrev. Jag och familjen åt på Roma, väldigt trevligt och sen satt jag hemma och somnade framför tv:n. På lördagen åkte jag in till stan. Kollade efter en jacka, jaens och ett par skor. Jag köpte inget, även om jag hittade en väldigt skön kofta och ett par snygga jeans.. På kvällen så kom Rosanna, Ella, Fanny och Magdalena hit och vi mös lite. Snackade och åt chips :) Rosanna sov över och på söndagen gjorde jag verkligen ingenting! Eller jo jag tränade och blev ganska nöjd på mig själv... haha. Hoppas att ni har haft en skön helg!

Den här veckan har vi inte så mycket läxor. Ska bara göra klart ett vykort på spanska, sen är jag klar. Och på fredag har vi studiedag, så det blir en ganska lugn vecka och det gillar vi :)

Ikväll så är det träning och tv! Desperet housewifes idag ju! Hade nästan helt glömt bort ju :)

Ha det bäst / Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0