baby can you fix me?

Hejhej!
Hade inte tid till att blogga igår... Dessutom så hände inget speciellt. Jag tränade på kvällen. Hela Stationspasset och då var jag nöjd :) Ska ut och gå ikväll för vi ska vara hundvakt ikväll :) Så jag ska gymma imorgon istället.

Idag efter skolan så åkte jag och Rosanna in en snabbis till Täby, skulle kolla på skor och jacka och sånt. Hittade ingenting. Rosanna skulle också köpa lite pälor för hon vill göra armband. haha! Skulle också vilja det men jag har inte så mycket fantasi, så det skulle säkert se ut som alla andras..

Apropå ingenting så undrar jag om ni har märkt att det har blivit så fuktansvärt kallt? Det är ganska svårt att undgå, men visst är det härligt? Okej, inte så jätte när man inte har någon bra jacka, men jag gillar när det är lite småkyligt. Jag gillar inte att svettas. Fast samtidigt är det lite jobbigt att det är kallt för då blir det kallt i huset. Och mamma och pappa vill ha det runt 20 grader och det är iiiiiiiiiiskallt :( Fast i mitt rum är det skönt ibland :)

Imorgon så har jag bildfördjupning. Då tänkte jag inte ha med kameran utan jag tänkte sitta lite vid photoshop, men jag vet inte hur och vad jag ska redigera. Rosanna gav mig lite tips om att jag ska göra en bild av en känsla. Vad tycker ni? Ge lite förslag! :)

 

Hihihih ikväll börjar Grey´s anatomy :D ÄNTLIGEN!

Puss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0