bara tisdag!

Hej bloggen!

Det känns inte som att det var tisdag idag! Tycker att det ska vara typ onsdag eller torsdag idag för att det könns verkliegen så!

Dagen började med origentering där jag och Rosanna var i tid, och hade rätt på alla kontroller :) Sen var det massa onödiga lektioner.
Sen när vi skulle åka hem så var jag lite före och Rosanna hade typ tappat sin mobil som egentligen var hemma hos mig, så jag åkte i förväg och då ramlade jag ! :( Det var en trottoarkant som jag inte såg så körde jag i sidled in i den och ramlade. Men som tur var så var det några sexor som var i närheten och kunde hjälpa mig att få upp moppen och sånt. Det gjorde inte så ont, och när jag precis hade rest på mig så tänkte jag, va bra, jag fick inga sår. Sen sen så såg jag ett skrapsår på knät och kände på foten. När jag kom hem så fick jag typ en liten efterchock så jag fällde en liten tår.
Och min väska blev typ helkvaddad så den är jätteful :( Är jätteledsen för jag har typ bara haft den i en och en halv veckan :(
När jag kom hem så satte jag plåster på såren och började plugga lite matte. Sen kom mamma hem och jag berättade nyheten för henne. Sen kom miccis och då berättade jag för henne. Sen kom pappa och så berättade jag det för honom. Han och miccis blev lite rädda att det hade blivit något fel på den men allt verkade vara i sin ordning. :) 

Nyss så kom Jennifer förbi med en påse muffins till mig. Haha hon är så himla söööt! Vem skulle göra så liksom om man inte låg på typ sjukhus med upp slitet ben eller något. :) Hon är en underbar människa hon. 
Känner att jag har lite ont i huvudet och så känner jag mig ganska trött så snart blir det dags för läggdags för mig. Ganska bra tid att lägga sig på. Då får man sina 8 timmars sönm :)

God natt, sweet dreams or beutiful nightmares ;) hah.

Bilder från idag som jag sa:


Lite bilder från skolan sådär. Och Rosanna har färgat sitt hår väldigt mörkt, nästan svart och det passar henne väldigt bra! Och ikväll så ska hon göra slingor, om inte inte redan gjort det ;) haha

men nu ska jag sova, puss påer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0