bildbrist!

Asså jag har blivit dålig på att ta kort! Har typ inga bilder jag kan lägga upp någonstans! Tänker nog ta med kameran imorgon i skolan så kanske några som är lite ta-kort-sugna. Och nu så har det blivit officiellt att jag ska få en systemkamera för de berättade nyss att de skulle köpa en av en kille och han skulle skicka den, men han sålde den till en annan :( Och det som är bra är att mamma och pappa har haft en sony-kamera och då hade de massa objektiv, och de funkar bara till sony. Och en sonykamera kan kosta runt 10.000 i en affär! Men jag kan vänta. Om det inte tar för lång tid förstås ;)

Idag så fyllde Rosanna år för er som inte visste :) Vi sjöng för henne i matsalen, fast det var bara bergabarn så a det var okej. Efter skolan så gick vi alla hem till mig där vi åt tårta och snackde. Sen skulle vi åta på Golden West och Linnea Å fick inte så jag körde henne (med moppen) hem till henne och sen tillbaka. Och jag älskar hennes katter! Så söta och gosiga :D
Men det var jag, Rosanna, Ella, Moa och Linnéa P som åt där. Linnea Å var bara med och tittade. Haha eller ni fattar :) Vid halv nio så skulle vi gå hemåt men då ville Rosanna sola solarium så jag stannade i 20 minuter och väntade på henne för jag är så snäll :) Och hon såg brun ut :) Kom hem vid halv tio och snart ska jag lägga mig. Börjar bli lite trött.

Good natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0