bio!

Hejsan!
Igår var jag i Täby ju och då bytte jag , äntligen!, min plattång och så köpte jag ny mascara. Tyckte att min gamla var dålig.

Idag trodde jag att det skulle bli en väldigt tråkig dag, men den blev ganska bra. Inte för att den är slut än men jag tror att den kommer att fortsätta att vara bra :) Jag vaknade, gick upp, åt frukost och sen tog jag en liten promenad. Sen gick jag in på datorn och så frågade jag om Rosanna vill gå på bio och det ville hon. Så nu ska hon jag, Fanny och kanske någon till på bio ikväll :) Det blir Final Destinnation 3D.
Sen har jag tjänat lite pengar genom att åka ner till centrum och pantade lite burkar. Fick 65.50.

Nu ska jag ta ett skönt bad!! :)

Ni får ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0