fredagskväll

Så här spenderar jag min fredagskväll.
Ensam vid datorn.
Nej.
Inte egentligen.
Bara den här fredagen.
Idag var jag ovanligt trött.
Brukar inte vara trött.
Eller jo men inte så trött som jag varit ikväll.
Tråkigt har jag också.

Men vet ni vad jag gjorde ikväll? Jo, jag och familjen åkte till Vaxholm, in till farmor och åt middag med henne. Hahaha hon lärde sig cykla nör hon var tolv. 1939, det året som nazisterna åkte genom Sverige! Vi pratade mycket om det. Om när hon var liten och om Hitler och sånt. Inte för att jag gillade han, tycker att han är hemsk för att han gjort så mot alla "judar"! Men jag tycker att det ör intressant.


Men nu ska jag lägga mig, puss och god natt, hoppas på en god natts sömn :)

 

Och sen vill jag bara säga att min farmor är gullig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0