god morgon!

Har precis käkat frukost, en ganska stor frukost :) Men jag älskar frukost, mest av alla måltider på dagen. Har gjort det ända sen jag var liten, haha :P

Men idag så har jag inte något speciellt inbokat så jag kommer nog med stanna hemma. För jag måste verkligen städa mitt rum, och eftersom mamma och pappa är borta och kommer hem idag så ska jag städa köket lite. Eftersom att mamma inte är hemme så är det lite stökigt :)

Igår såg jag lite filmer; Hannah Montana - the movie, haha nu tycker ni säkert att jag är jätte töntig, men det 'e klart att jag måste se den :) Sen såg jag på Ice age 3, och då var jag ganska trött så jag orkade inte skratta, men den var rolig på vissa ställen :) En familjefilm tycker jag!

Ja, har inte så mycket mer att söga till er, så ha en bra morgon/dag/kväll :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0