höstsnuva

Hej alla läsare!
Idag har det varit en väldigt seg dag och ingen verkar ha haft kämparglöd idag i skolan. Skolan har varit somvanligt och på SOn så hade jag och Moa lite skojj :) haha! Annars så har det bara varit segt. Det kände man verkligen på NOn. Jag bara satt där och tittade och orkade ingenting. Den enda som antecknade var Jennifer -.- Typ.

Just nu så sitter jag med alla mina skolböcker vid mina fötter och jag hade tänkt plugga. Eftersom att alla var hemma så har jag inte kunnat göra några uppgifter i skolan. Så jag får göra dom hemma. Kommer aldrig att bli av känns det som :( Orkar verkligen inte!
Och jag håller på att bli lite förkyld! Har börjat snora lite. haha. Lite höstsnuva sådär är ju lite roligt. Hoppas bara att det inte går över så fort :)

Idag tog jag med mig kameran till skolan, så vi har tagit massor av bilder! Men jag rokar inte lägga övert dom nu för det har inga batterin och lite så. Men jag lägger in säkert några ikväll! :)

Puss, nu ska jag se på Gossip Girl! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0