lugn fredag

Ja, som alltid. Har inget att göra på just helgerna. Eller imorgon vet jag lite saker jag ska göra och ikväll hade jag tänkt att ha lite mysigt med film och choklad och vindruvor här hemma, fast det blir bara jag för de andra har säkert något annat kul för sig, men ska ju såklart kolla om någon vill vara med mig ;) Vad ska ni göra den här fredagen?

Favoritlåtar just nu:
- Falling down, Space Cowboy
- I gotta feeling, Black eyed peas
- Don´t forget, Demi Lovato
- House by the creek, Milow

Puss och ha en bra kväll :)

Och som jag såg nu så är det 11/9 ! :O Ni vet då twintower blev craschat. Undra vad som är där nu... Men nu ska jag ner till centrum och köpa choklad och vindruvor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0