prov!

Hejj bloggen!
Nu sitter jag i köket och lyssnar på The Voice och äter. Har precis ätit upp en tallrik havregrynsgröt och är så himla mätt! Jag tänkte äta lite tidigt idag eftersom att jag ska träna ikväll och jag vill inte äta direkt före :) Då får man håll! Och det är inte så skönt tycker jag ;)

Idag så skulle jag ju till Roslags Näsby och göra prov. Morfar kom och hämtade mig vid skolan och vi åkte iväg vid typ 16.00 och vi slutade 15.00. Men jag hann :) Fast först så hittade vi inte och morfar blev lite irriterad på mig för att jag inte skrivit upp adressen, för det var inte på samma ställe. Men vi hittade tillslut.
Det var lätt, provet alltså. Jag fick 3 fel av 25 frågor och för att bli ickegodkänd så skulle man ha minst 5 fel. Så jag klarade mig och körkortet kommer om ca en vecka/tio dagar. Woho :D Jag tog tåget hem och när jag kom hem och tog in posten så såg jag att jag fått en brev från min übersöta farmor :) Hon är så liten och gullig. Och hon gillar när hon får brev. Så när jag är utomlands eller någon annanstans så ska jag skicka brev till henne. Om ni ville veta liksom ;) haha.

Men nu ska jag vara lite extra nyttig och ta en kiwi :)

Puss, hoppas ni har haft en bra dag, som jag. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska gå utbildningen denna helg och nästa SKIIIIITIT nervig !! hade du plyggat mycke ?

2009-09-03 @ 15:44:36
URL: http://bringitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0