shopping

Ja det är vad jag har gjort idag. Hittade faktiskt ganska mycket;
- vantar
- tights
- tröja
- linne
- nagellack
- concealer (stavning?!)

Nöjd är jag ialla fall. Har ju inte köpt upp alla mina pengar :)
Det blev mest från ginatricot, men de har så fina säker där, ibland ialla fall. Men det är liksom svårt att inte köpa något där, ibland :) Men nu fpr ni se vad jag köpt:


- tröja, ginatricot 249.-
- tights, ginatricot 129.-
- vantar, accent 99.-
- ett vanligt ginalinne, 99.-

Vad tycker ni? Vet inte om jag ska behålla den stora tröjan, men jag gillar den fast den var lite dyr. Så säg vad ni tycker :) Det är nog vad som har hänt idag. Har också varit hemma, gjort lite spanska fast jag kom typ ingen stans. Ska skriva en text om sitt favoritställe, men jag har inget favoritställe. Sen är jag och Rosanna lite sega med ett grupparbete man ska göra, men jag har skrivit ut lite bilder och sånt, så vi kommer någonvart :)

Längtar tills torsdag då jag har bild fördjupning! :D

Puss, och förresten lämna ett grattis till My som fyller år idag ;) <3


Kommentarer
Postat av: EVELINA

fina kläder du har köpt! :)



sv. man behöver ju inte köpa märkes uggs, det tänker inte jag göra iaf (: då blir det inte så dyrt ;)

2009-09-13 @ 09:01:19
URL: http://bloggevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0