hej sommar



Gud så skönt jag har det just nu. Sitter med vidöppet fönsret och solar ansiktet. Jag började få lite färg och fräknar på Mjölkö, så nu kan jag kanske fått lite mer ;) hahaha man kan ju alltid hoppas.

Igår så var jag och My i Kista och shoppade lite. My köpte ganska mycket och jag köpte ett nessicär och ett par pärlörhängen. Vi, eller My, var med om ett jättecoolt filmögonblick:

My funderade över om hon skulle köpa en tjocktröja som var på rea, om hon skulle göra det så skulle hon inte ha några pengar kvar, men samtidigt så gillade hon den. Då tittade hon upp och texten "Buy it now or reagret it later" rollade på en såndär som visar hur mycket man ska betala. Coolt va? Det var typ som ett tecken på att hon skulle köpa den, precis som i filmer! :D

Snart är tvätten klar, då ska jag hänga den och sen beger jag mig till gymmet för att träna lite, det behövs! ;)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: anonym

skulle gärna vilja hänga med ut till mjölkö igen :D

2010-04-10 @ 21:32:25
Postat av: lovisa

sv: Ja det var ju så länge sen du hängde med ;D

2010-04-11 @ 19:29:02
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0