helt makalöst

Åh vilken underbar dag. nananana.
Idag gick vi i skolan till typ halv ett. Ungefär då åkte vi till centrum och vid ett så var vi i Bergateatern och tittade på teater. Teatern som Moa är med i. Alla var jätteduktiga och jag tycker att den var bra och kul :)
Efter så drog alla till kanalen och satt där och chillade med musik och sol. Efter typ en timme kanske så gick några av oss till cetnrum för vissa skulle hem och andra skulle köpa smink till imorgon. Är ju plojfoto imorgon och jag vet ännu inte vad jag ska ta mig till!! Min ända säkra sak är Deddie, men jag vet inte om jag vill vara henne...
Ialla fall så gick vi tillbaka till kanalen sen och sedan vidare till donnken. Hade inga pengar så jag köpte inget, så det var tur att pappa höll på med maten när jag kom hem.

Nu mår jag toppen. Har bara lite arbeten i skolan och lite sånt som jag har ångest för men jag orkar inte tänka på det just nu. Just nu mår jag toppen!

Hejsvejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0