junibacken!



Hejsan. Gissa var jag, min syster, kusinerna och mormor har varit idag? :) Jo, vi tog en utflykt till Junibacken! Asmysigt och det var minst 10 år sen jag var där senast. Det ända jag kommer ihåg från det är att jag blev jätterädd för Katla och gömde mig bakom mormor. Det är coolt att man mest kommer ihåg hemska saker som hänt när man var liten. Eller inte hemska, men ni vet sånt som man var rädd för x)
Den här gången blev jag inte lika rädd, och det beror nog mest på att de har gjort om Katla. För nu står hon bakom ett berg och typ blinkar. Jag har för mig att när jag var liten så rörde hon sig och kom fram och allt sånt. Jätteläskigt!
Jag hade kul och det som var mest kul var att se hur det såg ut, eftersom jag glömt bort hur det var ;)

Nu ska jag klä på mig, hoppade nyss ut ifrån duschen förstår ni :)
Puss och ha en bra kväll!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0