nada más



Hej allesammans! :)
Igår åkte Sofia hem. Var lite tråkigt... Gjorde inte så mycket igår. Var på visning i typ en lägenhet, för pappa vill typ flytta eller något! Lägenheten var jättefin och ljus och sånt, men vi kommer säkert inte flytta dit. Vi bor typ grannar med den lägenheten x) Men jag blir så ledsen bara tanken av att flytta ifrån detta hus! Jag dör verkligen :'( 

Idag var det skola. Känns som att jag har kommit efter sen sport- och påsklove, men nu börjar jag komma igen lite. Känns skönt, men det är några uppgifter som ska vara klar den här veckan som jag bara halvt har börjat på osv. Så det känns ju bra. Idag fick jag också veta att jag kom in på Marinaläroverket!!! Trodde inte att jag skulle det, men nu har jag det och jag är redo för att satsa sten hårt nu så att jag verkligen kommer in! 

Tänkte ta en promenad, men jag måste plugga. Har en extrauppgift i religon och det skulle vara skönt att bli av med den ;) Sen blir det tv. Först 90201 och sedan Svenska hollywoodfruar :D

Puss, och ha en trevlig kväll nu :
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0