torsdag, imorgon fredag

Hejsan :)
Idag har det varit en okej dag. Dåligt väder och kallt, men ändå så har jag nog haft ganska kul :) Hade nationella prov imorse och det kändes väl okej, men det gjorde det andra också så vi får se hur det går.
Eftersom jag var med och visade de blivande sexorna runt i solskiftet så fick man kompledigt, den tog jag ut idag och slutade 3 istället för 4. Då åkte jag ner med moppen till centrum, gjorde lite ärenden där och sen hem. Åt precis upp min mellis och snart blire nog film kombinerat med plugg. Får se hur det går xD

Sen har jag fått en request att lägga upp bilder på sakerna jag beställt från h&m, så här kommer dom :)

Den här klänningen tänker jag ha på avslutningsfesten ;)

Det var den här bikinin som jag och Rosanna trodde att vi ville ha likadana, men hon ville ha en annan x)

Ni får ursäkta dom superbra bilderna! Tog med mobilkameran :)

Ha en bra eftermiddag nu, Pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0