alla dessa problem hela tiden

Vad vill ödet mig? Först tappar jag ett armband, sedan när jag köper ett nytt så tappar jag det igen! När jag ska spinna så kommer jag försent första gången, andra gången har jag inga skor för dom glömde jag i Brommahallarna och nu idag glömmer jag cykelnyckeln när jag äntligen är i tid. Så jag fick inte träna idag för ödet. Men igår så tränade jag ju station igår och jag har träningsvärk idag, jättehärligt :D

Hade nationella i  matte idag, 2a delen. Gick okej antar jag :) Sedan hade jag svenska redovisning som också gick okej antar jag. Skulle haft biologi redovisning idag men Sofia blev sjuk och gick hem. Men vi ska göra den imorgon! Jag ska förresten julhandla imorgon, LÄNGTAR! Denna gång vet jag vad jag ska ha och vad jag behöver. Dock så har jag inte så mycket pengar... Men det fixar sig. Vet inte riktigt vad jag har gjort av med alla pengar med tanke på att jag inte har köpt på mycket. Sparade pengarna från november. Bajskorv! Jaja, ska ha myskväll nu hihihi, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0