bullis & fisan

Go' kväll! Hoppas att ni hade en bra lördagskväll :) Jag hade det. Var första hos Ulla och Morfar för att ha glöggparty, bara det att jag inte riktigt gillar glögg... Men jag tog ändå, måste ju smaka och se vad man egentligen tycker och jag kom fram till att det inte var så gott :) De hade gjort det jättefint med typ 100 kakor och godis och läsk! Det var verkligen jättefint och väldigt juligt så det blev också väldigt mysigt.

Jag åkte hem igen vid 6 då jag kan hem till Terese, där alla andra var, vid 8. Vi satt och tittade på Harry Potter och sen satt vi och pratade :) Jättemysigt! Vid tolv tog jag och Julia bussen hem. Julia sov hos mig och vi vaknade runt 12 snåret. Var jättehärligt! Efter en lång och härlig frukost blev det film och pyjamasarna byttes ut mot kläder efter 3. En riktigt härlig morgon! :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och träffa vänner! Pusshejsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0