dan före doppare dan

Jag kan verkligen inte förstå hur det redan snart kan vara julafton! Det är för galet. Känns inte som det men vi ska åka till Lasse och Sofia där vi ska fira jul senare idag. Kommer vara skönt för då kommer det kännas som lov. Brukar ju alltid åka upp till Sofia på lov. Har saknat henne, åkte ju inte upp på höstlovet.

Idag ska jag in till stan och köpa de sista två julklapparna. Ska åka in vid typ 11 för jag ska också göra det litet ärende. Min mormors mor dog precis, väldigt sorgligt, så hade mormor bokat biljetter till en teater den 7e och det är då begravningen är så då ska jag byta biljetter till den 30e januari istället. Vi kommer att se Karlsson på taket teatern med Jacob och Emma.

Jah! Men nu ska jag packa färdigt. Gjorde en snabb lista igår över vad jag ska ha med min och det gick på typ 10 min att packa väskan. Tog säkert med mig för mycket! Listor är verkligen så himlans bra i packningslägen, gör en litsa när ni ska packa. Be gärna en annan se över den och kanske skriva till något om det behövs, då blir allt så himlans mycket bättre :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0